محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

سردار کوچک

بالاخره از کجا سیسمونی بخریم؟

1394/3/5 7:13
نویسنده : مامانی
1,953 بازدید
اشتراک گذاری

ما به لطف فاطمه خانم (دختر خاله ام رو میگم)

داریم مجدد مغازه های بامزه سیسمونی فروشی رو دوباره رصد می کنیم. این بار به عبدل آباد، بهار و جمهوری سر زدیم. در مجموع قیمتها خیلی با هم فرق نداشت. اگر چونه می زدی و تخفیف می گرفتی.

برخلاف انتظار که همه میگن بهار گرون تره، اما اگر می تونستی خوب بگردی قیمتهاش از جمهوری و عبدل آباد بهتر در میامد، مثلا کالسکه ای که عبدل آباد بعد از کلی چانه زدن می داد ۳۸۰ توی بهار قیمت کردیم گفت ۳۷۵ بدون اینکه به معامله برسد.

بالای پاساژ بیستون که از سمت انقلاب که وارد بهار بشی، می شه اول خیابان، کلی فروشی های بهار بودند که بعضا تک فروشی هم داشتند. اونجا که واقعا عالی بود و خیلی مناسب و بیست سی درصد زیر قیمت بیرون می تونستی اجناس رو تهیه کنی. البته اول صبح نباید بری بهتره اینجا رو ۴ به بعد بری که مشتری های اصلی شون رو راه انداخته باشن و جواب گو باشن.

بهار لباسهای ایرانی و خارجی با تنوع زیاد داره و عمده لوازم کودک(کالسکه؛ گهواره و ...) خارجی هستند و شاید به این دلیل است که می گویند گران تر از بقیه جاهاست.

عبدل آباد خیلی مغازه های زیاد و مفصلی ندارد، تنوع لباس خیلی محدود است. چند مغازه چوب فروشی محدود هم دارد. می توان بین اجناسشان خوب و باکیفیت هم پیدا کرد اما خیلی کم است، بیشتر سعی کرده اند اجناس ایرانی و بعضا خارجی های ارزان قیمت را جمع کنند. اما فروشنده های خوبی دارد. از آهنگ و ... خبری نیست. محصولات شرکت دلیجان (صندلی ماشین و کالسکه) با تنوع زیاد و قیمت مناسب قابل دیدن است. مثل جمهوری شلوع نیست و با فراغ خاطر می شود مغازه ها را گشت.

جمهوری به نظرم برای لباس بیرون گزینه خوبی باشد. لباسهای توی خانه ای بهار، مارک های ایرانی، ارزان تر بودند. لوازم ایرانی کالسکه، رورویک و کریر اکثرا دارند و کمتر کسی لوازم خارجی می فروشد.

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان فاطمه
5 خرداد 94 10:52
سلام دوست خوبم.ارمیا جون و پسرخاله ش علی جون در مسابقه نی نی و طبیعت شرکت کردن.اگه مایلید کد 94 و 93 رو به شماره 1000891010ارسال کنید تا گل پسرای ما برنده بشن. برای دیدن عکسا میتونید به وبلاگ مون سری بزنید. منتظر رای شما هستیم...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سردار کوچک می باشد