محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

سردار کوچک

پوشک بچه

1393/5/16 17:39
نویسنده : مامانی
4,296 بازدید
اشتراک گذاری

به نظرم خرید پوشک خارجی مگر در مواقعی که هیچ پوشک ایرانی به بچه نسازه که به نظرم امکانش خیلی کمه اگر از اول پوشک ایرانی زده باشید، خیلی کار بدیه! آخه مگه ما باید برای تمیز کردن بچه خودمان هم به بیگانه وابسته باشیم!

یکی از دوستان می گفت، ما وقتی بچه دار شدیم با همسرم قرار گداشتیم برای اینکه بچه راحت باشد یه هزینه ای برای پوشکش کنار بذاریم. پنپرز می بست. بگذریم از اونها که به خاطر کلاسش خارجی می بندن، برای اینکه بگن ما داریم! آخه راحتی به چه قیمتی!

اگر پوشک رو زود به زود عوض کنی خیلی فرقی نداره!

رفتم پوشک بخرم مغازه دار یک مارک خارجی را به عنوان نمونه داد که تست کنم اگر راضی بودم ازش استفاده کنم. دفعه بعد که رفتم پرسید چطور بود وقتی گفتم در حد بارلی بهم خندید! گفت مگر می شه مارک ایرانی مثل خارجی باشه

به نظرم حالا که آقا دستور به فرزند آوری داده باید با حمایت از کالاهای ایرانی مرتبط با بچه کمک کنیم که هزینه های بچه داری پایین بیاد و اقتصاد داخلی هم رونق پیدا کنه. من از این مارکها تا حالا استفاده کرده ام:

مولفیکس، مای بیبی پریمیوم، مرسی، بارلی

در حال حاضر مدت مدیدی است که مای بیبی پریمیوم استفاده می کنیم. پسر من لاغره و مارکهایی که کش اونها خوب نباشه باعث می شه زود با هر بار دستشویی کثیف شه!

جدیدا به مارک بارلی هم حساسیت پیدا کرده

جاهایی که پوشک ارزون میدن و ما تا حالا کشفشون کردیم:

- رسالت، بنی هاشم: کلی مغازه اونجا هست که اکثرا به قیمت عمده تک فروشی دارند.

-بارلی فروشی: چهار راه مولوی، خ صاحب جمع، پ266 فروشگاه دوستان 55627109

- بزرگراه همت غرب، خ کبیری طامه(شاهین شمالی سابق)، پشت پاساژ گلها، فروشگاه دانیال حتی یک بسته رو هم به قیمت عمده می ده. نیازی نیست کارتونی خرید بشه، در حال حاضر بارلی 10 هزار تومنی رو می ده8 هزار تومان، مای بیبی41 عددی 22 هزار تومنی رو میده 16 هزار تومن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

...
26 شهریور 93 2:03
سلام دوست عزیز تمام لوازم بهداشتی فروشی ها قیمتهایشان همینطور است.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سردار کوچک می باشد