محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

سردار کوچک

من اومدم

1391/11/20 18:09
نویسنده : مامانی
721 بازدید
اشتراک گذاری

همه میگن من خاله بی حسم!

وجدانا

اگه منو بشناسن

باز این حرفارو پشت سرم در می آرن؟!!متفکر

من از همه خاله ها خاله ترم

حالا می بینن!! هورا

راستی

این کودک کوچک آجی ما

به نظرتون چه شکلیه؟! سوال

خوش چشم؟ مژه

جدی ؟خنثی

عصبانی؟ منتظر

مثل خاله اش شیطون؟ ابله

مثل مامانش درس خون؟ یول

مثل باباش پر کار؟اوه

مثل مامان بزرگش خجالتی؟ خجالت

خواب آلو؟؟ خواب

یا...

به نظر من

اگه بچه خواهر من و شوهر خواهر من و خواهر زاده من باشه

باید عین خودش شه!

به هر حال هرکس هویت مجزا داره! از خود راضی

--

نظر شما چیه؟!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

قهرمان شکست ناپذیر
20 بهمن 91 19:04
به به... سلام به روی ماهت آفرین که قراره شبیه خودت بشی... شبیه هر کدوم از اون بزرگوارا بشی، تکراری میشی خب دیگه تازه نیستی که دوستت دارم هزارتا اسمت هم خیلی نازها امیررضا جان سرداری که سرداری ات را به پاس خوب سربازی کردنت داری
بندانگشتی
20 بهمن 91 19:05
خب اسم آقا محمدسجاد و آلا خانوم رو گذاشتید اون کنار فکر دل کوشولوی منو نمی کنیـــــــــــــــــــــــــد...
خاله
20 بهمن 91 19:22
من نمی دونم چطوری شدم خاله امیر رضا هر جا رو چک می کنم من و مامانش نزدیم خاله امیر رضا خودش این طوری شد فکر کنم سردارک خسته شده از بی اسمی خودش برای خودش اسم انتخاب کرده
خاله فائزه
29 بهمن 91 17:40
سلام خاله امیررضا به نظرم اسم خیلی خوبیه این بابا و مامان دکتر رو ول کن لطفا خاله جون همین اسم که گفتی خودت برای بچه شون انتخاب کن اینها اینقدر سرشلوغن که یادشون رفته برای بچه بنده خدا اسم انتخاب کنن و حالا که این همه باهاش حرف می زنن و حموم می برنش و توی اثاث کشی شرکت می کنه و خیلی خیلی های دیگه حداقل طفلکی یه اسمی داشته باشه که بفهمه دارن با اون حرف می زنن درست نمی گم! اگه غلطه بگو غلط گفتی!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سردار کوچک می باشد