محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

سردار کوچک

توصیه2: رفع افسردگی در دوران بارداری

1391/11/20 19:45
نویسنده : مامانی
612 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

میگن تغییر خلقیات و حالات و احوال توی بارداری زیاده

منم دیروز خیلی احساس بدی داشتم...

از صبح که بیدار شدم حس دعوا و ناراحتی توی سرم بود

خلاصه هی زنگ زدم به این دوست و اون دوست اما خوب نشد

حتی زنگ زدم به همسر و بهش گفتم که چه حسی دارم

بنده خدا فکر کرد تقصیر بعضی از کارهای اونه و کلی عذرخواهی

اما من که می دونستم یه مشکلی توی خودمه که حالا با بعضی از حرفها و کارها بدتر میشه

خلاصه به طور اتفاقی مجبور شدم مموری دوربین مون رو خالی کنم

عکس هایی که از عید تا حالا توش مونده بود

از تولدهامون، سفرها و ...

خلاصه کلی بررسی عکس ها و خاطرات حالم رو خوب کرد

به نظرم رسید با شما هم در میون بذارم که وقتی هایی که بی خود و بی جهت حالتون خوش نیست و نمی دونید چرا از عکس ها کمک بگیرید، اونها حال و هواتون رو عوض می کنن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سردار کوچک می باشد