محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

سردار کوچک

سردارک39: سه ماه گذشت!

1392/6/18 14:51
نویسنده : مامانی
663 بازدید
اشتراک گذاری

امروز من وارد ماه چهارم زندگی ام شدم!

مامان من رو برد مرکز پایش رشد افتاب، این مرکز رو فارع التجصیلان روانشناسی دانشگاه تهران اداره می کردن: از جمله مشاورانش خانم صمدیان(همکلاسی خاله اسما) و ضحی سعیدی(همکلاسی خاله مریم و ...) بودن. این مرکز مشاوره تلفنی هم داره. هر نیم ساعت مشاوره خصوصی 13 هزار تومن بود.

این بازی ها رو باهام امروز انجام دادن:

من رو به شکم گذاشتن روی زمین و یه اسباب بازی صدا دار رو دور سرم می چرخوندن که من مجبور شم سرم رو 180 درجه بچرخونم و عضلات گردنم قوی بشه.

یه اسباب بازی صدا دار رو بعد از اینکه صداش رو در آوردن گذاشتن جلوم و تشویقم کردن که به سمت اون حرکت کنم.

به مامانم هم گفتن کارهای بالا رو تکرار کنن و نکات زیر رو هم بهش یاد دادن:

استفاده از تصاویر متحرک مثل تلویزیون، فیلم ، سی دی، کامپیوتر تا دو سال ممنوعه چون مانع رشد ذهنی مناسب و رشد بینایی ام می شه

ماساژ دادن باعث می شه حرکات اضافه مثل تکان های توی خواب کم شده و عضلاتم تقویت شوند

پیاده روی مامانم باعث رشد ذهنی و عاطفی من می شه به خاطر هورمون هایی که توی بدنش ورزش ایجاد میکنه

بچه باید فقط دو ساعت در روز بخوابه اونم ظهر و صبح ها و عصر ها باید حوابش کوتاه و چرتی باشه و از ساعت 9 و ده شب بخوابه تا 7 و 8 صبح. فقط وسطهاش برای شیر پاشه. اگر این طور بخوابم تا سن بزرگتر هم پدر و مادر مشکلی با خوابوندن من ندارن!

 این هم عکس من که مامانی به مناسبت سه ماهگی ازم گرفته:

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

اسما
19 شهریور 92 23:17
ماشاءالله و لاحول ولا قوه الا بالله عزیییییییزم خدا حفظش کنه . دوست دارم مامانش
خاله ریزه
25 شهریور 92 10:53
قربون شصتت که تو دهنته! ماهگرد تولدت مبارکه خاله... خدا رو شکر که ما تو رو داریم.
اسما
19 مهر 92 23:08
سلام مامان خانوم
یعنی تا درخواست مطلب و عکس جدید نکنیم شما محل به خوانندگان وبتون نمیذارید؟ نه واقعا !!


سلام نه خواهر جان
ما درگیر اسباب کشی و عروس کردن خاله خانوم بودیم نرسیدیم کاری کنیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سردار کوچک می باشد