محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

سردار کوچک

خرید تخت و کمد- ادامه

1392/1/14 15:04
نویسنده : مامانی
2,913 بازدید
اشتراک گذاری

در ادامه تحقیقاتم در مورد شرکت هایی که تخت و کمد دارن به موارد زیر برخوردم.

شایان ذکر است که اونایی که زمان خریدشون به بهمن یا اسفند می خوره می تونن برن نمایشگاه کیتکس که در یافت آباد برگزار میشه و از اونجا با تخفیف ده تا 15 درصد تخت و کمد بخرن. من اطلاعات زیر رو از مشاهداتم و بروشور شرکت هایی که تو کیتکس امسال شرکت کرده بودن در آوردم.

ساحل چوب

این شرکت طرح های بسیار رنگی و متفاوتی داره. اونهایی که مایل هستن تخت و کمدشون رنگی باشه خیلی گزینه خوبیه. قیمت ها و جنسشون هم به نسبت خوب بودن. طرح ها فانتزی هستند و کمتر طرح های سنتی توش می بینید.

خانه کودک

این شرکت طرح های جالبی داشت. وقتی که جنس به کار رفته توی کارهاشون رو می دیدی احساس می کردی بقیه شرکت ها جنس بد کار کرده اند. خیلی ظریف و تمیز کار کرده بودند. منتها توی سایتشون هیچ مدلی رو نذاشتن و توی نمایشگاه هم بروشور نمی دادن. می گفتن برای اینکه کارهامون کپی نشه. یکی از دوستان که از این شرکت کاری رو خرید داد براش یه کشو زیرش اضافه کردن. یعنی می شه اگر مایل باشید تغییراتی رو هم توی مدل بدین. این شرکت فقط در دلاوران شعبه داره.

دکوراسیون داخلی پات

طرح های متنوع و قشنگی داشت. طرح های اسپورت هم توش بود. جنس چوبش خیلی عالی نبود اما بد هم نبود. قیمت هاش پایین تر از خیلی از شرکت ها بود. یه خلاقیت هم که داشت این بود که تخت کودک و نوجوانش از هم جدا بود یعنی با اینکه روی هم سوار می شدن اما قاب هر دو تخت فرق می کرد و می شد تخت کودک رو به حالت ننو در آورد و تکون داد. بعدا که بچه بزرگ شد تخت کودک تبدیل به میز تحریر می شد.

رزچوب

طرح های قشنگی برای کسانی که دنبال تخت دو طبقه می گردن برای نوجوان توش داشت. به نظرم از نظر کیفیت و قشنگی کارشون خوب بود.

کم جا چوب

کم جا چوب چند تا مدل خاص برای سیسمونی و تخت نوجوان زده که یه سریش به درد اونهایی که دنبال تخت و کمد جمع و جور می گردن می خوره. تقریبا همه مدلها جاداره و زیرش به خوبی جاهای مخفی تعبیه شده. چوبش محکم تر از پات بود و تر و تمیز کار کرده بودن. یه کم محدودیت رنگ داره.

بالسا چوب

تنوع زیادی داره به لحاظ رنگ و شکل. اگر اشتباه نکنم فقط یه کم تمام کمدهاش قدشون کوتاهه(البته اگر درست یادم مونده باشه).

شرکت فضای چوبی تراشه

به نظرم یه مقدار طرح هاشون کارگاهی بود. اما تخت و کمداشون اکثرا شکل دار بود و صاف صاف نبودن. تنوع شکلی داشت. از نظر کیفیت متوسط بود.

بیشتر شرکت های بالا هم در یافت آباد و هم در دلاوران شعبه دارن. من دلاوران نرفتم. اما یکی از دوستان می گفت چون اونجا مغازه های مربوط به سیسمونی همه توی یک کوچه جمع اند خیلی راحت می شه اونها رو گشت. اونهایی که پابه ماه شدن و براشون سخت راه رفتن بهتره برن دلاوران چون شرکتی هستند قیمتها فرقی با یافت آباد نداره.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سردار کوچک می باشد