محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

سردار کوچک

من اوووووووووووووووووووووومدم

1392/3/19 10:54
نویسنده : مامانی
572 بازدید
اشتراک گذاری

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به همه دنیا و قشنگی هاش

سلام به آسمان آبی

سلام به خورشید تابان

سلام به دریای گسترده

سلام به زمین پهناور

 

سلام به پیامبر(ص)

سلام به امام علی (ع)

سلام به همه پیامبران، امامان، اولیاء بزرگان خوبان

و خلاصه سلام به همه همه همه دنیا

یه سلام خوشگل از نوع صادقانه اشگاوچران

با اجازه خدا و رسولش

من به دنیا پاگذاشتم............................. هوراهورا

چه جوری و کی و کجا رو مامان می دونه نیشخند بهتون میگه یول

 

منو دعا کنید

که بتونم

بهترین ها رو انجام بدم

بهترین صفات رو به دست بیارم

با بهترین آدم ها همجوار و دوست و هم نشین باشم

به بهترین صورت حرف بزنم

به بهترین حقایق عالم دست پیدا کنم

بهترین شناخت رو هم نسبت به خدا و پیامبر و امامم داشته باشم

و در نهایت به بهترین جای بهشت دعوت بشممژه

 

دست و هووووووووراااااااااای بلنننننننننننننننننددد فرشتهمژهنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

پسرخاله و دخترخاله
20 خرداد 92 15:47
به به مبارکههههههههههههههههههه هوراااااااااااااااااااااا دوستت داريم پسرخاله ي قلمبه. مواظب خودت باش. سعي کن مامانت رو کمتر اذيت کني
یه خاله ای
21 خرداد 92 10:56
سلااااا واقعا خشوحال شدم خوش اومدی
اسما
21 خرداد 92 18:37
هورااااااااااااااااا.... مبااااااااااااااااارکه ایشالا به سلامتی و میمنت از طرف من به مامانش تبریکات فراوان بگو دوستون دارم مامان امیر رضا و خاله امیر رضا و امیر رضا
خاله سمانه
4 مرداد 92 16:30
سلام به روی ماهت خوش اومدی عزیزم امیدوارم جزو سپاه امام زمانمون باشی به مامان خوب و مهربونت سلام برسون و از طرف من بهش تبریک بگو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سردار کوچک می باشد