محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

سردار کوچک

سردارک42: شش ماهه ها هم می توانند جهادگران خوبی باشند

1392/9/15 16:09
نویسنده : مامانی
567 بازدید
اشتراک گذاری

من دو سه روز دیگر شش ماهم تمام می شود !

این مدت را با رنگ و بوی محرم سپری کردم و نذر یاری صاحب الزمان شدم

من به جمعی پا گذاشته بودم که بر آن علی اصغر حسین علمداری می کرد

با خودم فکر کردم که ما شش ماهه ها هم می توانیم سرداری کنیم

اگر به بهانه های مختلف ما را از رشدمان باز ندارند!

باید ما را هم پدر ان و مادرانمان به میدان جنگ بیاورند و از اینکه ما همراهشان هستیم سختشان نشود

باید ما نیز چهاد را با گوشت و خونمان حس کنیم و 

مادرانمان نباید حس کنند که نیاز ما به غذا و شیر و  رشد چسمی تنها نیازی است که ما داریم

ما نیاز مندی که سربازی را یادبگیریم

بودن در میدان را بیاموزیم

که روزی اگر لازم بود  حتی تشنگی مان سلاحی بر تن دشمنان باشد

ما نیز جهادگریم اگر پدران و مادرانمان بگذارند!

این ها یادگاری های من از پیمانی است که با امامم بسته ام که به مناسبت شش ماهگی ام منتشر می شود.

محمد صادق در همایش شیرخوارگان حسینی

 

محمد صادق با سربند یا صاحب الزمان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله
17 آذر 92 18:02
سلام. ان شا الله همیشه سرباز و سردار باشی عسل خاله
اسما
30 آذر 92 9:37
جانم مادر
15 بهمن 92 21:05
خدا حفظش کنه.چقدر شبیه مامانشه.نسترن جان خیلی خوشگله ماشاالله.هزار الله اکبر.قربونش برم خیلی نازه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سردار کوچک می باشد