محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

سردار کوچک

سردارک15: من خیلی سرم شلوغه

1392/2/16 1:25
نویسنده : مامانی
714 بازدید
اشتراک گذاری

سلام، باتوجه به اعتراضاتی که بر من وارد شده است مبنی بر عدم حضور باید به عرض برسانم که من فرصت بیان خاطرات را از دست داده ام...

چرا که فرزند بسیار همراهی هستم

سعی می کنم خیلی وقت پدر را که این روزها بسیار درگیر برگزاری کنفرانس است نشوم و به پیغام های تلفنی و دیدارهای بسیار آخر شبانه دل خوش کنم

مادر هم این روزها کمی سرش یا بهتر بگویم فکرش شلوغ است، چون در انتظار امتحان جامع است و کمی نگران من و اینکه چطور به تنهایی مقدمات آمدن من را که با ماموریت پدر در کنفرانس همزمان شده را به لطف خدا فراهم کند،

من در تلاشم هر چند می دانم مادری که تا کنون فرصت نکرده درسی برای امتحان ده روز بعدش بخواند، این مدت را هم نخواهد خواند را کمتر مشغول خودم کنم تا بعدا نگوید من نگذاشتم درس بخواند

خلاصه خیلی نمی شود نوشت... یعنی سعی می کنم خیلی خاطره برای پدر و مادر ایجاد نکنم که نیاز به نوشتن آن باشد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله ریزه
17 اردیبهشت 92 13:03
خدا رو شکر که اینقدر توجیهی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سردار کوچک می باشد