محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

سردار کوچک

سردارک16: من و آب تنی1

1392/2/16 19:20
نویسنده : مامانی
664 بازدید
اشتراک گذاری

امروز مامانم به توصیه دکتر بیدگلی و دکتر کرم نیا من رو برد آب تنی، تو استخر بیمارستان صارم. استخرش مخصوص ما کوچولوهاست... بزرگتر ها رو راه نمی دن. دورش یه سری نرده استاندارد داره و دماش تقریبا برای ما مناسبه که سرما نخوریم. بدون کلر بودن آب هم باعث می شه مامان خانوم نفس کم نیاره و اذیت نشه، همه استخر که خیلی هم بزرگ نیست یه ارتفاع داره و بخش عمیق نداره. یه خانم مربی هم اونجا بود که نمی ذاشت مادر گرامی ما هر کار دلش می خواست انجام بده. یک ساعت از کلاس رو هم تمرین های خاصی به مامان ها می داد که مشکلات دوران بارداری شون رو کم کنه و زایمانشون رو راحت تر کنه.

خلاصه امروز به مامان ما فقط اجازه پیاده روی در آب رو دادن. منم که تا حالا اینقدر آب ندیده بودم هی می ترسیدم و سعی می کردم بیام روی آب. اونقدر خودم رو سفت می کردم که مامانم از اومدن به استخر پشیمون شده بود. خانوم مربی می گفت شاید به خاطر مایوی یه تیکه باشه. خلاصه ما امروز بعد از 2 ساعت آب بازی که با نی نی های دیگه انجام دادیمniniweblog.com اومدیم خونه و چون تا به حال اینقدر فعالیت نکرده بودیم تقریبا تا صبح فردا بدون احتساب وقفه های حاصل از کارهای واجب یه ضرب خوابیدیم...niniweblog.com

اگر می دونستم آب بازی اینقدر خسته کننده است نمی ذاشتم مامان توی خرج بیفته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سردار کوچک می باشد