محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

سردار کوچک

سردارک19: از امروز می تونید من رو دکتر سردارک صدا کنید

1392/2/24 19:27
نویسنده : مامانی
578 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح با اینکه فکر می کردم نتونم خوب از خواب بلند شم و خواب آلوده باشمniniweblog.com، به موقع بیدار شدم و حاضر شدم niniweblog.comکه با مامانم بیام دانشگاه.

ساعت 8 دانشکده کتابداری بودیم، هنوز هیچ کدام از همکلاسی های مامان نیومده بودن...

پس من تونسته بودم به موقع مامان رو از خواب بیدار کنم(آخه جدیدا مامان نیازی به ساعت نداره، من خودم به موقع صبح ها بیدارش می کنم)

niniweblog.com

امتحان رو دیر شروع کردن... ساعت 9 به جای هشت

مامان یه ساعت بود روی صندلی نشسته بود... و تازه هیچی هم ننوشته بود

بهمون گفتن که ترم پیش یکی از دانشجو ها تا ساعت 6 عصر نشسته سر امتحان و 30 ص مطلب نوشته، من همش دعا می کردم که مامان من اینقدر تراوش مغزی نداشته باشه که مجبور شم تا عصر اینجا بمونم...

من سعی کردم کمال همکاری رو با مامان خانوم داشته باشم، یه طوری خودم رو جاداده بودم که بتونه مطلب هاش رو بنویسه... این دفعه اصلا به برگه ش هم سرک نکشیدم... سعی کردم جای خودم بمونم... فقط بعضی وقتها براش دست تکون می دادم که احساس تنهایی نکنه. مامان هم سعی می کرد به هر زحمت شده تراوشات ذهنی ش رو بنویسه

niniweblog.com

خلاصه من تمام سعی م رو کردم که مامانم بتونه امتحان خوبی بده و بعدا اگر نمرش کم شد به پای من نذاره...

چون من فقط دیروز خیلی درس خونده بودم niniweblog.comو مامانم رو هی مجبور می کردم که دراز بکشه که من بیام از سر دلش پایین و روزهای دیگه هم ماجراهای دیگه براش درست کرده بودم، نتونست زیاد مطلب بنویسه اما من براش دعا می کنم که استادها زود راضی شن و به همه شون نمره خوب بدن.

من و دو تا از دوستام رونیکا و فاطمه خانوم (دخترهای دو ماهه همکلاسی های مامانم) امروز قوت قلب پدر و مادرهامون بودیم که امتحانشون رو خوب بدن. خاله معصومی گفت که چون ما توی کلاسها بودیم و مرحله جامع رو رد کردیم می شه دیگه دکتر صدامون کنید...

بعدا که آدم بزرگی شدم و مایه افتخار میهن و امام لطفا نگید مدرکش رو از کجا آورده... من از همین بدو طفولیت دکتری افتخاری کسب کردم...

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

شکوفه
25 اردیبهشت 92 20:50
سلام مامانش.چطوری؟
در راستای دکتر شدن پسر شما باید بگم که دختر منم داره پایان نامه کارشناسی ارشدشو آماده میکنه که ایشالا بره دفاع.گفتم که فک نکنی فقط پسر خودت تحصیل کردست


کلا بچه های نسل بعد سرعتشون زیاده و همه کارهاشون رو سریعتر از موعد انجام میدن
ساراي محمدسجاد اينا
27 اردیبهشت 92 20:04
قربون دکتراي افتخاريت برممممممممممممممممم من خاله
خاله
31 اردیبهشت 92 8:08
این چهارمین باره که دارم میام نظر بدم و بعد موقع ثبت به مشکل بر خوردم! --- بی خیال! --- من خیلی خوشحالم که تو این قدر با هوش و ذکاوت بار می آی به هر حال باس معلوم شه که به ما ربط داری دیگه --- زود بیا من دلم می خواد ببینمت --- زود بیا که برات تولد تولد تولد بخونیم هوراااااااااااااااااااااا
پرهام ومامانش
14 خرداد 92 23:47
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سردار کوچک می باشد