محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

سردار کوچک

سردارک22: دایی احمدرضا اعلام وجود کرد!

1392/3/13 20:44
نویسنده : مامانی
513 بازدید
اشتراک گذاری

می دونید که من یه پسر عمو دارم به اسم احمدرضا. از وقتی شنیده من دارم میام، و بهش گفتن که من دایی ندارم و اون دایی بیژن ش رو خیلی دوست داره به همه گفته من پسر عموی محمدصادق نیستم، من دایی شم

خلاصه ما دایی دار شدیم.

احمدرضا که بر خلاف آنچه انتظار می رفت و می گفت استقبال خوبی از دختر عمو فاطمه زهرا کرده، و کلی بهش محبت کرده و بوسیدتش! مادر ازش پرسیده مگه نمی خواستی لهش کنی، گفته نه گولتون زدم، آبجی رو که له نمی کنن...

خلاصه با وقایای فوق من فهیدم که اگر به سلامتی بیام، تو اصفهان حداقل یه هم بازی دارم...

مخلصیم دایی احمدرضابامن حرف نزن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سردار کوچک می باشد