محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

سردار کوچک

سردارک23: همه منتظر ورود من هستند!

1392/3/13 20:52
نویسنده : مامانی
663 بازدید
اشتراک گذاری

روزی نیست که حداقل دو سه نفر زنگ نزنن و از مامان جون نپرسن که من اومدم یا نه!

از بین زن عمو، دختر عمو، زن دایی مینو و زن دایی رضوان، خاله زهره و خاله اکرم، سوده و رعنا از هم بیشتر من دوست دارم مریم رو ببینم!

از بین این جمع من فاصله سنی ام با مریم از همه کمتره!

تقریبا فاصله سنی مامانم با داداش آرمین مریم

مامانم هم موقع تولد آرمین یه همچین حسی داشت، همش دوست داشت آرمین زودتر بیاد و ببینتش.

باید بگم که منم برای جبران، تا حالا فقط به خواب همین مریم جون رفتم و خودی نشون دادم...

بقیه نمی دونم هنوز من چه شکلی هستم

خلاصه مریم جون ما مخلصیم و سعی می کنیم با صاحب خونه صحبت کنیم که با ما کم کم تسویه حساب کنه و بفرستتمون خونه جدید.

دوست دارم همه تون رو ببینم. دعا کنید سفر بی خطر باشه و ما به سلامتی به خونه جدید اثاث کشی کنیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مادر بزرگ جان جان
14 خرداد 92 5:55
سلام. خوبی نی نی جانم؟ دعا می کنم که یک جوری که بهترین جوره برای خودت و دخترم بیای به این دنیا. بعد من جفتتون رو سفت بغل کنم و خدا رو بیشتر از پیش شکر کنم به برکت صلوات!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سردار کوچک می باشد