محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

سردار کوچک

سردارک26: خیلی امیدوار نباشید که معجزه تولد زود روی پدرها اثر کنه!

1392/3/30 15:07
نویسنده : مامانی
554 بازدید
اشتراک گذاری

من فکر می کردم که وقتی به دنیا بیام می تونم بیشتر پدر سردارک رو ببینم اما فعلا که پدر سردارک خیلی وقت نکرده زود بیاد پیشم، بیشتر وقتها وقتی خوابم از راه می رسه...

من فکر می کنم که پدر سردارک داره تلاشش رو می کنه که بیشتر پیش من باشه اما هنوز خیلی مونده که تلاشهاش دلچسب من بشه و بتونم حسابی تو بغلش کیف کنم

امیدوارم که به زودی اونقدر با خنده هام تو دلش جا باز کنم که مجبور شه زودتر بیاد خونه

خلاصه به همه نی نی های هم سن خودم اطلاع می دم که باید در دیدن پدرهاشون صبوری به خرج بدن و به بودن هر چند کمشون راضی باشن...

جبهه است دیگه...

نمی شه سردارها اصل جبهه رو فراموش کنن بیان پشت جبهه

هرچند الان حضور در خانواده و اهتمام به تربیت ما بچه ها هم خودش یه جبهه جدیده که نباید پدرها یادشون بره که خانواده زودتر از خیلی از جاها زحماتشون جواب می ده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سردار کوچک می باشد