محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

سردار کوچک

سردارک 27: خوابیدن

1392/3/30 15:11
نویسنده : مامانی
736 بازدید
اشتراک گذاری

محمدصادق خیلی جالب می خوابه...

فکر می کنم همه بچه ها این طور باشن

وقتی خوابه اگر نگاهش کنی، تقریبا هیچ لحظه تکراری نداره

یه لحظه خنده

یه لحظه اخم

لبهاش رو غنچه می کنه

یهو نفس نفس می زنه

دست ها رو مشت می کنه

یا

دستهاش رو دور سرش می چرخونه و خستگی می گیره

انگار وقتی چشم هاش رو روی این دنیا می بنده دنیایی رو بهش نشون می دن که هیجان انگیز تر از این دنیا است اونقدر این حرکات برام  جالب و عجیبه بعضی وقتها آرزو می کنم کاش می دانستم پشت پلکهای بسته اش چه خبر است...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان 2 يچه
1 تیر 92 9:01
قربونش برمممممممممممممم جييييييييييييغ ميخام بيام ببي نمشششششششششش بخورمش محمدصادقو... دوستش دارم. چه آرزوي قشنگي! منم دلم مي خواد ببينم پشت پلک هاشون چي مي بي نن. خدا رو شکر که منم دارم ني ني ميارم. هورااااااااااااااا ني ني جديد زندگي جديد آرزوهاي جديد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سردار کوچک می باشد