محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

سردار کوچک

سردارک17: من و آب تنی2

1392/2/19 18:30
نویسنده : مامانی
657 بازدید
اشتراک گذاری

یه بار دیگه رفتم آب تنی...

این دفعه دیگه مثل دفعه قبل نمی ترسیدم و سعی کردم برای خودم خوش بگذرونم...

خانم مربی یه سری ورزش به مامان داد که خیلی عضلاتش رو نرم می کرد و باعث می شد موقع خوابیدن و بلند شدن کمتر آی و اوی کنه... به همین خاطر سعی کردم به مامانم هم بیشتر خوش بگذره...

درسته که امروز استخر شلوغ تر بود اما من این دفعه مثل دفعه قبل خسته نشدم و هی مامانم رو روی پله های استخر نشستوندم..

سعی کردم خیلی دل مامان رو فشار ندم که اون مجبور شه مثل بقیه خانم هایی که اومده بودن مایو دو تیکه بپوشه و منو به همه نشون بده... ما همچین پسر با غیرتی هستیم دیگه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سردار کوچک می باشد