محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

سردار کوچک

سردارک30: اولین ماه رمضان

1392/4/19 17:00
نویسنده : مامانی
588 بازدید
اشتراک گذاری

ماه رمضان از راه رسید و من یه تمرین ویژه برای مامانم راه انداختم...

امسال داره روزه برعکس می گیره

یعنی به لطف من محبوره از صبح تا شب با اینکه خیلی سختشه و اصلا میل نداره هی بخوره که من گشنه نمونم!

من دوست دارم که از صبح تا شب بچسبم به مامانم و با دهان باز نگاهش کنم یا قورت قورت بخورم

اصلا هم اجازه نمی دم منو از بغلش پایین بذاره

خیلی که همکاری بخوام بکنم ٤ ساعت توی روز می خوابم که مامانم وقت کنه لباسهام رو بشوره و نماز و دستشویی بره

به نظرم مامانم باید یاد بگیره که مهم بندگی ست، هم خوردن سخته و هم نخوردن مهم اینه که وقتی خدا می گه بخوری و وقتی می گه نخوری...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سردار کوچک می باشد