محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

سردار کوچک

سردارک33: اولین مسافرت من

1392/5/11 18:13
نویسنده : مامانی
881 بازدید
اشتراک گذاری

من اولین سفرم رو به کمک حمایتهای خانواده مادری به همدان رفتم. سفر فشرده ای بود، به دلیل ماه رمضون بودن ما بعد از نماز ظهر پنج شنبه حرکت کردیم و جمعه صبح هم برگشتیم که قبل از اذان تهران باشیم.

اون قدر هوای همدان خوب بود که باورم نمی شد. وقتی وارد باغ دایی شدیم مبهوت دیدن سبزی درختان شده بودم و با چند تا عطسه جانانه هوای خنک باغ رو استقبال کردم. مامان در هوای ازاد علی رغم اینکه همه به مامانم می گفتن بچه ت مریض میشه من رو چند ساعت خوابوند!

خیلی خوب بود

از تنفس هوای تمیز و خنک لذت می بردم.  امیدوارم که بازم من رو به دیدن طبیعت زیبا و این هوای خنک ببرن و پدر چانم هم باشه که بیشتر بهم خوش بگذره و بتونیم بیشتر بمونیم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سردار کوچک می باشد